Citace
Rečka, Lukáš; Ščasný, Milan; Kopečná, Vědunka; Máca, Vojtěch; Kiss-Dobronyi, Bence; Fazekas, Dóra; Gutzianas, Ioannis, Analýza Fit...
Publikace
COŽP UK jednak vydáva vlastní publikace v českém a anglickém jazyce a jednak se jeho pracovníci podílejí na tvorbě publikací vydaných jinými vydavatelstvi.
Citace
Kosour, V., Kotecký, V.: Mohou veřejné zakázky podporovat obnovu lesů? Příručka pro nakupování výrobků ze dřeva se standardem FSC. Univerzita Karlova,...
Citace
Duda, T., Hron, M., Kotecký, V.: Přírodě bližší lesní hospodaření podle standardu FSC: příručka certifikace pro menší a střední vlastníky lesů....
Citace
Kotecký, V., Frouz, J., Frouzová, J., Čemus, V., Peterková, A.: Standard ochrany půdy v dodavatelských řetězcích Souhrnná výzkumná zpráva...
DLOUHÁ, J., DVOŘÁKOVÁ LÍŠKOVÁ Z., POSPÍŠILOVÁ M., KRIST J., HARTYCH M., VÁVRA J., PETIŠKA E., DLOUHÝ J., HENDERSON L., CUDLÍNOVÁ E., ŠINDELÁŘOVÁ I., ŠKODOVÁ...
KOTECKÝ, V., ČEMUS, V., PETERKOVÁ, A.: Krajina s.r.o, Univerzita Karlova, Centrum pro otázky životního prostředí, 2022. 32 s. ISBN:...
DEMLOVÁ, Z., DLOUHÁ, J., HENDERSON, L: Projekt „Město jako prostor pro kreativní učení“, Univerzita Karlova, Centrum pro otázky životního prostředí,...
DLOUHÁ, J., HENDERSON, L: Analýza pohledu a postojů žáků v projektu Školy pro budoucnost, Univerzita Karlova, Centrum pro otázky životního...
HENDERSON, L, DLOUHÁ, J.: Východiska a teoretické koncepty projektu Školy pro budoucnost, Univerzita Karlova, Centrum pro otázky životního...
DLOUHÁ, J., HENDERSON, L.: Kreativita ve vzdělávání – jak ovlivňuje procesy učení a jejich výsledky, Univerzita Karlova, Centrum pro otázky...
- Hodnocení vlivu kreativního vzdělávání na rozvoj participace a kompetencí žáků (2022)
- Současně uplatňované modely ekodesignu a inovativní spotřebitelské modely (2022)
- Metodika vzdělávání k odpovědné spotřebě a životnímu stylu (2021)
- Odborné podklady k odpovědné spotřebě (2021)
- Forest and landscape restoration of post-mining sites : international conference 3rd - 6th of June 2021, Prague (2021)