Environment Centre cz bw204
fb  twitter  fb  fb

Zveme studenty ke zapojení se do dvousemestrálního studijního programu "ISPoS – Interdisciplinary Study Program on Sustainability" vytvořeného společně Centrem pro otázky životního prostředí UK a Institut für Umweltkommunikation, Leuphana Universität Lüneburg (instituce, která v současné době nese titul UNESCO-Chair “Higher Education for Sustainable Development“).

 

Program je založen na interdisciplinární mezinárodně organizované výuce v oblasti životního prostředí a udržitelného rozvoje, kterou povedou učitelé participujících vysokých škol a účastnit se jí budou studenti z Čech a Německa.

 

Roční program studia pro 16 studentů z každé země je určen se uskuteční formou e-learningu (3 po sobě následující kurzy) a bude zakončen letní školou v česko-německém pohraničí (v oblasti Krušných hor).

 

Počet míst je omezen, přednost budou mít vážní zájemci, kteří absolvují všechny moduly studia (při vyšším počtu zájemců bude nutno uspořádat výběrové řízení založené na tomto principu).

 

Program je v současné době akreditován v rámci FHS UK pro studenty bakalářského stupně a je ohodnocen celkem 10 ECTS kredity (Modul 1 & 2 – každý 2 kredity; Modul 3 & 4 – každý 3 kredity). Kurzy jsou vyučovány pod následujícími názvy a kódy:

Kód

Název

Semestr

Rozsah, examinace

Kredity

Katedra

Fakulta

YBQ005

Introduction to Sustainability

zimní

0/2 KZ

2

24-QM

FHS

YBQ006

Globalization and Sustainable Development

letní

0/2 KZ

2

24-QM

FHS

YBQ007

Syndromes of Global Change

letní

0/2 KZ

3

24-QM

FHS

YBQ008

Summer School within the Interdisciplinary Study Programme on Sustainability and Globalisation

letní

0/2 KZ

3

24-QM

FHS

 

Program je součástí mezinárodní sítě spolupráce ve výuce životního prostředí a udržitelného rozvoje Virtual Campus for Sustainable Europe (VCSE). Běží v rámci projektu podporovaného nadací Deutsche Bundesstiftung Umwelt (DBU).

Informační leták ke stažení zde (pdf, 403 kB); dostupný též na http://www.leuphana.de/infutools/ISPoS_Flyer_Students_vcse.pdf